lördag 10 november 2007

Oath-Flakes meet Internet - Internet meet Oath-Flakes

I morse slogs jag av en tanke, hur har jag egentligen kunnat klara mig under hela mitt liv fram tills nu utan att blogga? Svaret är att jag förmodligen inte gjort det! Jag har levt i en oändlig tomhet, i ett enkelriktat informationsvakuum, ett ta men inte ge-förhållande till den ofantliga informationsmängd som finns.
Nu har den eran nått sitt slut, för idag har en ny bloggstjärna stigit upp på det redan fullskitna blogghimlen och bestämt sig för att deltaga i denna orgie av offentligt ordbajseri. Oath-Flakes kommer att förändra bloggandet i dess grundvalar, en ny rörelse av en aktiverad diktatorisk multilateralism är i antågande, och motrörelsen den fjärde statsmakten måste granska och kritisera denna rörelse. Det är en spännande tid som vi är på väg i, och vad den har att erbjuda vet inte ens jag.

Inga kommentarer: